Stort vann med tåke over. Trær i gult og grønt, høstpreg. Illustrasjonsfoto Kongsvinger og omegn MS-forening.
Hjem / Lokalforeninger / Kongsvinger og omegn MS-forening

Kongsvinger og omegn MS-forening

Vi er en forening for deg som bor i Kongsvinger, Solør, Nord-Odal, Sør-Odal og Eidskog.

Litt om våre aktiviteter

Vi har en Facebook gruppe for våre medlemmer. Der deler vi planlagte møter og aktiviteter. Vi legger vekt på sosialt samhold og ønsker å skape en møteplass for medlemmene våre. Noen kvelder har vi temabasert innhold. Vi holder faste medlemsmøter på KROA i Kongsvinger (v/ Rådhusteatret og Frivillighetssentralen). Vi avholder et sommerhygge i juni mnd, og en julelunsj i november/desember. Våre medlemsmøter er gratis, mens ved sommerhygge og julelunsjen koser vi oss litt ekstra, så her må man ut med en beskjeden egenandel, og stå for drikke selv.

Første gang du er med på et møte kan det være trygt og godt at noen vet at du kommer, og møter deg slik at du har noen å være sammen med på møtet, så ta gjerne kontakt og avtal med en av oss. Kontaktinformasjonen til oss i styret finner du lenger ned på siden.

Strikketreff

Vi fortsetter med strikketreff til høsten, dato kommer.

Ting som skjer til høsten, dato kommer etter hvert

Vi har planer om kano og fisketur i august

Roseslottet i september

Tur til Hadeland Glassverk i oktober

Juleverksted og julebakst i november/desember

Våre kommende aktiviteter

Noen å snakke med?

Velg oss som din grasrotmottaker!

Når du knytter ditt spillkort fra Norsk Tipping til oss, bidrar du med 7 prosent av spilleinnsatsen din direkte til vår forening. Det beste av alt? Det koster deg ikke en ekstra krone.

Styret i foreningen